Gästbloggar

Heeejheej Emelie här! :)

Först vill jag bara säga hur glad jag är att ha dig som vän. Du betyder så himla mycket för mig! Du är guld i mina ögon. Man kan inte få någon bättre vän än dig för du är den bästa någonsin! Utan dig ingen mig! Det är fan sant!! Tack för att du finns! Älskar dig bästavän! <3<3

Sitter och diggar michel Telós låt ai se eu te pego, fett bra! (A)
Daisy äter just nu, sen så ska hon färga håret på mig. Det är välbehövligt, det blir bruunt! ;D
Ikväll ska vi kolla lets dance och frossa godis, även kanske kolla på bb som äger!  :) 
Sen ska vi dygna som vi inte gjort på länge! Haha får se hur det går! ;) 

Det var det jag hade att säga, haha är fett dålig på att skriva. ;P 
GLAD PÅSK PÅ ER! :D 

Kram EMELIE!! ;D 
 
Bjuder på en fett gammal bild på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback