Morsning korsning!

Ligger o kollar lite på bb just nu! Ska snart sova, när avsnittet e slut! :)

Var ute och gick förut med Elin, de var väldigt trevlans.
Ställde mig på vågen förut, och jag skådade att jag hade gått ner 3 kg, på ungefär 3 veckor, utav att bara slutat med onyttigheter i veckan. Känns skapligt kul! :) Har ju bytt ut onyttigt mot grönsaker o frukt istället, så om ja blir sugen på någonting efter skolan så köper jag nu parprika (MUUUMS) iställer för ngn godisbit. Tycker jag är rätt duktigt utav mig, hehe.
Har ju slutat med coca-colan i veckan nu också.. förut kunde ja ju dricka de stup i kvarten, men nu blir de bara lite på helgen. Så de är faktiskt ett riktigt stort steg för mig, eftersom (nu erkänner jag..) att jag känner att ja har ett beroende utav cola..

Anyway, ska verkligen fortsätta med de här, sen när vädret blir bättre så ska jag ut o powerwalka och springa. Så de blir nog bra :))

Godnatt mina kära vänner! :)

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback