Cha cha bloggeeeeeen

Kom hem från Eskilstuna/Flen för en stund sen.
På ditvägen stannade vid vi bcpw så jag kunde kila in och hämta mitt busskort.. Kändes konstigt o gå in i skolan.. buhuuuu! Efter de brummade vi vidare till Eskilstuna, pappa skulle först till banken, efter de åkte vi till Tuna Park. Jag själv skulle inte köpa något, men Fanny skulle kolla efter en väska. När vi var klara där åkte vi till max och käkade och sen vidare till Flen där vi handlade mat, eller aah.. jag o Fanny satt kvar i bilen o larvade oss.. hahaha... Nu är vi hemma!
Ska snart ut och gräva lite mask, sen åker jag till Debbie, blir att fiska firre ikväll! Trevligt trevligt! Det är fan kul o fiska! (A)
 
Hahah aja... måste skynda nu för att hinna med bussen sen!

Hörs nog imorgon igen! :)
 
puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback