God kväll!

Vaknade runt 11 idag, gick upp o åt frukost, packade lite, klädde på mig och åkte sen till Nyköping med Emelie och badade i badhuset!
Vi badade både inne och ute, det var kul! De mindre roliga var vell att jag fastnade med håret i min näspiercing och sen bara drog bort håret (AJ!!!) så piercingen åkte ut och plopp ner i vattnet, letade ett bra tag efter den.. men vi gav upp.. var ju som att leta efter en nål i en höstack!! :/ Var rädd att de skulle växt igen tills ja kom hem... JA de har en tendens att växa ihop fort de där lilla hålet..
Efter badet åkte vi in till stan igen, gick o köpte en varsin glass och satte oss sen och väntade på bussen hem!

När jag kom hem gjorde jag iordning lite mat, sen satte jag mig vid datan. Gick ut i landet och plockade lite smultron och jordgubbar, in och fixa mys inför wallander med lillesyster! Kollade på wallander och när de var slut gick jag och borstade tänderna! :)

Och nuuu ligger jag här och lyssnar på lite covers på "Don´t look back in anger, med Oasis"! Bra låt! :)
Ska snart sova och försöka få lite sömn..

Imorn kommer min älskling hem! :) MASSA LYCKA I MITT HJÄRTA! <3

Godnatt :)
pusss

Mötte på min kompis påväg hem från bussen också (A) Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback