Mina senaste dagar

Mina senaste dagar har sätt ut som så... Vart med Debbie, gick ut o gick/sprang med lillesyrran, filmkvällar, chilledill vid datan. Aah typ de ;) De e ju bara lite mer än 1 vecka kvar tills skolan början.. OMG! Och jag måste börja plugga till ett matteprov jag ska göra.. Ett som ja inte fick godkänt på, så nu ska jag bannemig klara de, för då har jag klarat Matte B sen. :) Så ska försöka ta tummen ur röven o plugga på lite till de!

Igår hade vi filmkväll några stycken, dom åkte hem runt 3 inatt, Debbie sov kvar och vi vaknade runt halv 9, och gick in i huset och la oss i soffan o halvkollade på tv, sen somna bägge 2 och vi vaknade runt 12 igen. Vi skulle egentligen åkt in till Nyköping, men när vi väl var vid busshållsplatsen så ångrade vi oss och gick hem igen.. hahah. Bland annat för att de var så himlans varmt och sen för att vi inte riktigt orkade åka in längre. Så när vi kom hem igen så satte vi på oss träningskläder och bestämde oss för att ta en prommis till Bettna Baren, för jag behövde fylla på min mobil. Vi vandrade dit och halvvägs börjar de ju SÅKLART spöregna.. men vad skulle vi göra?! De var bara att fortsätta promenera! Tog skydd under ett träd en stund, men de slutade ju inte regna för de.. snarare tvärtom. de började verkligen SPÖREGNA! Vi knatade på till affären, och jag skämtar inte om jag säger att jag hade ett helt hav i mina skor, och varför sminkade jag mig idag för?! Hahah.. maskara på ögonlocken o hej o hå! Men de värsta... när vi väl kommer dit så säger hon som sitter i kassan att den apparaten som dom har telefonkort o sånt i e trasig.... Hhahah gud vad irriterad jag blev... När vi kom ut från affären hade de inte slutat regna, och Debbie ville verkligen inte gå hela vägen hem i spöregn så mamma kom och hämtade oss. O när ja berättade för henne att apparaten var trasig och att vi i "stort sett" hade gått i onödan så säger hon "Jaa, men den där har vart trasig länge", joomen tack för att du inte sa de tidigare... ;) hahah -.- Aja, när vi kom hem så tog Debbie bussen hem och jag hoppade in i duschen och gjorde sedan iordning lunch. Och nu sitter jag här! :)

Bjuder på lite bilder från den senaste veckan! :)

 

 

 

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: debbie

hahah fina bilder ;);)<33

Svar: Visst e dom ;)) <3
Daisy

2012-08-10 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback