O.r.k.a.r. i.n.t.e.!.!.!.!.

kte hem vid 11 från Debbie idag, för att ta tag i matten.. Men vad gör jag?! Jooni.. sitter i sängen och nördar data... SHAME ON ME! Att jag aldrig kan hålla det jag lovar mig själv... Kanske är för att matte är så himlans tråkigt?! Och det är ju inte HELA världen om jag inte skulle klara dedär matteprovet.. Jag har ju 1 helt år på mig att klara det.. Grejen är ju bara att de skulle vara skönt och få de överstökat så ja slipper tänka på de... Plus att de säkert komma vara mycket med projektarbetet och andra ämnen... Då orkar man ju inte tänka på ett matteprov som måste göras.. Aja.. jag SKA iaf öppna boken idag och försöka förstå mig på lite utav de som står i boken... I HATE MATH! Verkligen... Värsta ämnet, har alltid tyckt..

Tråkigt inlägg... I know. Är så himla trött, vi somnade inte förens vid 5 inatt.. hehe.. Låg och kollade på 3 filmer. The sleepover, Triple dog och project x. Alla 3 var riktigt bra! Så dom borde ni se! :)

 

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback