du är INTE välkommen..

satans förkylning att komma nu när lovet börjar imorgon! Hoppas den går över snart!! :(
Hade bara 2 lektioner idag, skönt! Kom hem runt tjugo över 1. Hade inte den sista lektionen som håller på i 3 timmar. Han skulle vara borttrest eller va de var. Men vi fick uppgifter som vi skulle göra, så dom är klara och inskickade! SKÖNT!!

Har träningsverk också.. sen igår, haha i både armar, ben och rygg! Men kul hade vi ju, så de är de värt!
Mamsen och Papsen är i katrineholm och hämtar mitt pass som är klart bl.a. Hoppas bilden blev någorlunda bra!

Gick och la mig halv 9 igår, tidigaste på länge trorja! Men skönt var det iaf! Somnade på en gång när jag hade lagt ifrån mig mobilen! Kanske blir samma visa idag igen! Får se får se! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback