Sjukling -.-

Är fortfarande sjuk.. fått feber och rethosta också.. Kan de aldrig gå över?
Efter lunchen hoppade jag in i en sval dusch, gud så skönt! Rakade benen o hela faderullan! ^^ Så nu känner man sig lite fräsch iaf!
Familjen + Farmor och Ove ska till min bror och hans familj sen.. Åh.. jag vill så gärna följa med! Men vill verkligen inte smitta lilla Anton och det kan jag garantera att inte dom vill att jag gör heller! Så jag får helt enkelt ligga här i min ensamhet och kolla på massa avsnitt utav Glee istället!

Har galet ont i huvudet också.. Har tagit alvedon, men det hjälper inte -.- Och får inte ta något annat än de.. Så jag får väl helt enkelt ligga här och ha ett dunkande huvud.. :(

KUL LOV!! -.-



Bjuder på bilden..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback