FMFFL!

Rubriken - FUCK MY FUCKING FUCKED LIFE! hihiihi.

åhååå, känner mig så sjukt trött o seg o orkar ingenting, nothing, nada!
Håller på o börjar på en uppgift i Psykologin, ska skriva om förälskelse och kärlek.

* Vad händer i kroppen när man blir kär?
* Hur vet man när man är kär?
* Vad är egentligen kärlek?

Dom frågor ovanför är dom frågor jag kommit på för tillfället till arbetet som jag ska göra.
Förslag tas gärna emot!

Det tråkiga är ju att jag mest får söka faktan på datan och inte kan ta ifrån egna erfarenheter då jag aldrig riktigt vart förälskad, visst jag har vart lite småkär en gång, men det kan jag inte kalla förälskad så..

Om någon/några känner för att svara lite på dom frågorna (eller har fler förslag på frågor jag kan ha med) jag skrev så blir jag mer än glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback