Goder kväller!

Pappa åkte o jobbade nu vid 8, en kvart innan ungefär sa han:
- Daisy, kan du gå ut o starta bilen o köra fram den är du snäll?
Jag - Vaa? SJÄLV?! (Utan han i bilen alltså)
Pappa - Ja, men de klarar du. Kör försiktigt bara.
Jag - Aha.. aja :)

Haha, kolsvart var de ute också, tur de finns lysen på bilen ;) Bra gick det i alla fall. Att han ens lät mig ut o köra (även fast de bara va runt 10 meter) fast ja inte ens övningskört länge.. :P Haha, he trust me I guess!
Vi ska försöka göra ett schema på när vi ska köra o så, annars blir de ju aldrig av.

Klockan 9 ska jag ha myskväll med mamsen framför tv.n. Vi ska glo på spårlöst. Mysigt mysigt. Efter de blir de nog sängen, så jag orkar upp imorn. 



Så länge man inte ger upp har man ingenting förlorat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback