Irriterad chey..

Hello everyone!

Känner mig skapligt irriterad, tänker lite på min och 3 andra i min klass redovisning som vi gjorde tillsammans idag. När vi skickade in arbetet till läraren så sa hon att den var JÄTTE bra, att vi verkligen hade gjort de bra o så, o det enda hon gjorde idag efter att vi redovisat var att sitta o klaga.. Arg man blir..! Kunde inte ens titta på läraren när hon pratade med oss.. haha var så jävla irriterad.. Men har aldrig gillar henne så.. orkar inte bry mig! Fick godkänt i kursen iaf, de e huvudsaken! Får bara damp på sånna som henne.. GAAH! Tror ja måste ut o skrika lite så jag får bort den här känslan.. brukar faktiskt hjälpa! Gjorde de en gång, gick ut o skrek de högsta o längsta jag kunde, sen när jag kom in, så kollade mamma på mig, hon trodde vell ja var galen eller ngt. Haha.

Nejjni, nu ska jag gå och ta en varm dusch o ha lite hårinpackning! :)
Imorn på den 3 timmars långa lektionen så ska vi i handeln åka till Norrköping till ett köpcenter och få en uppgift o svara på frågor o så, bättre än lektion iaf! :)

Puss


Har funderat på att kanske tatuera in den här nån gång! Så fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback