Monday morning

Godermorgon!

Sitter i skolan med Emelie Pemelie (min töntbästis..) Hehehehe, Börjar inte engelskan förens kl 9.
Emelie sa i bussen att det var dags för individuella valen idag, det hade jag heeelt glömt bort, även fast jag pratade om de hemma igår.. Det är iaf kl 10, sheetas ponfreetas, vad ska ja välja typ.? Nejdå, har vell en liiten aning :)

Har cirkus över 2 timmars hål sen, kul kul! O då är det redovisning.. Kill me typ. :(

Hoppas ni andra får en bra dag, för det ska jag FÖRSÖKA o ha, även fast jag tillbringar större delen av dagen i skolan..

Pussen




Känner mig SÅ snygg idag, verkligen..

Kommentarer
Postat av: fia

GUMMAN du e SUPER SNYGG!!! de strålar om dig!!! och Nu har du en Länk till din sida på Min blogg.. =)

KRAM

2012-01-23 @ 09:07:56
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Daisy

Fia - Men åh, vad gullig du är! Vad snällt utav dig! ;) KRAMAR

2012-01-23 @ 12:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback