Satuuurdayyyy

Hello sunshines, or something..!

Har tillbringat min Lördag i Nyköping. Cirkus 3 timmar hos frissan, sen 2 timmar på stan :)
Fört la frisören i lite slingor, och det blev himla ljust, rättare sagt såhär..



O de tyckte både han och jag var för ljust, visst jag tyckte de blev coolt, men de var bara så på halva håret eftersom han bara slingade överhåret. Så då la han i en mörkare färg så slingorna gick bort (liten snyft där..). Och efter det såg håret ut såhär...


Så jag är rätt nöjd över resultatet, visst.. hade velat fått de lite ljusare, men de fixar jag nog en annan gång, maybe to the summer! Är glad över att håret inte e lika randigt nu iaf! :))

Tillbringar min natt hos Elvira darling! Kommer bli awesome!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback