TEST!

Senaste
Du fick sms av?- Alice
Du kysste?- Vem fasen var de?! Var ju ett tag sen :p
Du kramade?- Lillesyster
Kompisen du träffade?- Emelie

Filmen du såg?- Hmm, dont remember 

Låten du lyssna?- Tyler Ward - I wont give up
Personen som skrev åt dig på fbchatten? - Elvira

Ditt 2011
Gjorde du något du verkligen ångrar? - Det tror jag nog inte :)

Blev du kär?- lite
Hade du ett förhållande?- yes

Hur var sommaren 2011?- Den dög, 2012 ska bli bästa!!

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?- hmm, va vell o ramla med moppen o skrapa upp benen :P

Vad saknade du 2011 som du vill ha 2012?- Åka till olika ställen med vänner!

Bästa minnet från 2011?- Ingen aning

 

 


Favorit
Film?- finns flera bra :)

 

Årstid?- vår-sommar!
Serie?- Awkward!

Kändis?- donnooo

Bok?- Hmm, venne :)

Färg?- svart, grå, röd, vit.. hm måste jag fortsätta?

 

Maträtt?- pappas pizza o mammas pizzasallad<3

 

Stad?- Donnooo

 

Artist?- Bl.a. Tyler ward
Band?- venne

Kärlek
Har du ett förhållande?- Nepp

Älskar du någon på riktigt just nu?- min familj och mina friends

Tror du på distansförhållanden?- hmm, ja de gör jag nog

Ska man vara kär i personen man har sex med?- Nej, de e vell inget måste, men blir ju känslosammare om man har känslor

Hur många gånger har du varit kär?- Ärligt talat, never. Bara lite småkär

Hade du kunnat bo ihop med den du är ihop med?-Om man vart hop ett tag så

Gillar du romantik?- mjoo

Har du kysst en kompis?- haha ja

 


Frågor & svar
Vad är det första du gör när du vaknar?- somnar om en stund

Vill du ha barn i framtiden?- jajjemän :)

Hade du kunnat adoptera bort?- tror inte de

Har du en blogg?- haha japp :P

Isåfall, varför bloggar du?- Mest för att skriva av sig lite, o om någon vill läsa mitt roooliga liv så får den göra de ;)

Tycker du att du själv är snygg?- nepp

Har du ett rykte efter dig?- Ingen aning :o Men de tror jag inte :p

Ditt humör för tillfället?- Seeegast.se

Har du piercingar eller tatueringar?- I öronen, tragus, näsan och naveln. Inga tatueringar, men vill ha 

Gillar du skolan?- Vilken fråga :O nooo
Vilken är din naturliga hårfärg?- Ljusbrun i think

Vad har du för hårfärg nu?- guldbrun typ :s

Saknar du någon just nu?- Ja, de gör jag vell, vet inte vem. Känner bara att de känns nåt som saknas
Liknar du din mamma eller pappa?- Mest mamma, men ändå pappa lite

Hur lång är du?- 173 va ja sist ja mätte mig iaf

Hur var du som barn?- Busig o rita på väggarna (H)

 

Sorg & farligheter
Har du gråtit dig till sömns någon gång?- think soo
Har du vaknat gråtandes?- Bara utav ngt jag drömde
Dricker du alkohol varje helg?- nejje

Har du tagit droger?- noway

Skulle du kunna testa droger?- never!

Har någon varit otrogen mot dig?- tror jag inte

Har du rymt hemifrån någon gång?- haha nej
Är dina biologiska föräldrar skilda?- nepp
Har du blivit jagad av polisen någon gång?- nepp, e en duttig flicka, typ :)
Har du varit i ett slagsmål?- haha nej
Har du sett någon bli mobbad utan att du ingripit?- nej, om ja skulle se ngn bli mobbad så skulle jag inte bara kunna stå o titta på!
Har du blivit riktigt sviken någon gång?- mjoo

Tack för mig!
GODNATT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback