Mina dagar på väddö

Istället för att skriva massvis om mina dagar på väddö så lägger jag upp massa bilder istället! :)

 


I bilen påväg till Väddö

 


Stockholm

 

Hade lite tråkigt i bilen.. Haha

 

Gott & Blandat :')

 

Framme vid mormors o morfars sommarstuga :)

 


Väddö

 


Nyduschad o osminkad!

 


Mys på balkongen första kvällen!

 


Sängen jag sov i i husvagnen! MYCKET skön :)

 


SOOOOL!

 


Grisslehamn!

 


Grisslehamn!


Är alltid som en pytteliten marknad där vid hamnen om somrarna, och pappa och min bror köpte en varsin plånbok där och jag, Fanny och Therese fick ett varsitt armband av gubben som jobbade där :)

 


Armbandet, och jaa jag vet att jag har håriga armar.. ;) Hahah.. måste vell va halvturk eller något

 


Ett stånd med massa fina klänningar

 


Hamnen

 


Hamnen

 


Hamnen

 


Rosor

 


Plockade en ros och HERRE vad gott den luktade!! :')

 


Havet!


Havet på kvällskvisten!


Havet

 


Chillade lite nere vid havet! Klaga inte på min outfit ;) ORkade inte bry mig just då.. haha

 


Havet på dagen

 


Tittade på film i husvagnen med kusinerna :)

 


Söt Matilda :)

 


Thed ville leka i Fannys våningssäng helt tiden, haha :)

 


Grillning och fiskning vid Mälbybadet!

 


Mälbybadet

 


Vatten

 


Fin kväll!

 


Badane vid haken! Riktigt skönt!

 


Haken!

 


Haken

 


Bjuder på en skabbig bild, haha!


Pytteliten groda! Fanns massvis av sånna vid deras sommarstuga! Så söta! :')

 


Hann med att såga av fingret också.. skämt åtsido! Hade ett litet hål i min mjukisar!



Men men.. de var mina bilder som jag tod! Och kvalitén på vissa bilder e inte bra.. eftersom min kamera på mobilen inte e den bästa.. ;)

 

Ha en bra dag! :)

 

Puss

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback