Nyköpings Hamn

Jag och Emelie fick för oss förut att vi skulle åka in till Nyköping och chilledilla lite vid hamnen, så vi åkte dit så vi kom dit runt tjugo över 5, då gick vi direkt till H&M och köpte 2 par shorts var, det var behövligt kan jag säga! :)
När vi hade handlat klart så gick vi till hamnen, och där var de folk kan jag tala om!! :o Det var "bilträff" eller vad det heter, o HEJSAN vad killar de var där :o Hehehe.. Ögongodis överallt typ. När klockan var runt 7-8 så gick jag och Emelie till en liten pizzeria och beställde pizza och satte oss sen en liten bit bort från hamnen och käkade, måste sätt roligt ut.. hahahah.. Åkte hem med bussen vid 10, hahaha var ngn full kille med på bussen som satt och skrattade för sig själv när hans "kompis" hade gått av, haha lät lite roligt.. Och busschauförren fick hålla i hans påsar och fiskespön medans han letade efter sitt busskort o massa.. haha såg lite roligt ut!
 
Imorn vet jag inte alls vad som händer.. blir nog en rätt lugn dag, men ska nog träffa Emelie senare på dagen iaf! :)
Ska sova ut imorn i alla fall :)
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Nu ska jag sova, Godnatt! :)
 
 
 
KYSS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback