VÄDDÖ

Kommer inte bli något uppdaterande här bloggen på ungefär 1 vecka, så att ni vet, funkar inte att blogga via mobilen..
Åker till Väddö imorgon med familjen, mamma fick sin vilja igenom.. men det ska ändå bli skönt att komma bort från den här lilla hålan ett tag!
Blir att bada i havet, sitta o trycka lite på utedasset, mysa med mina små kusiner, min brorsson, träffa mormor, morbror, morfar o min bror o hans tjej! Mysigt!
Tycker de ju känns så himla instängt att bo i en husvagn med familjen.. men antar att jag får stå ut lite.. lite mysigt är de ju ändå :')

Kanske skriver något här ikväll igen, men om inte så hörs vi om en vecka! :)

Ha de så bra alla fina! :)
EN STOR VARM KRAM TILL ER! <3

Bjuder på en... charmerande bild ;')

Kommentarer
Postat av: jenny

Ha så kul! :)

Svar: Tack! Ha så kul i Spanien o bada lite åt mig med! :D
Daisy

2012-07-17 @ 23:52:15
URL: http://pastmodernfuture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback