Behind her smile she hide a million tears

Var i Flen med mamma förut och solade, riktigt skönt.
När vi kom hem så hoppade jag i duschen, såg också att jag hade bränt hela ryggen och baksidan på benen, låg ju ute o solade då solen brände på som mest, heheh. Aja, jag ska inte klaga för jag vill ju bli brun så :)
 
Nu har jag gått in i min stuga och ska snart sova :)
Om de blir fint väder imorgon så ska jag nog bara sola framsidan utav kroppen, så de blir lite jämnt, hahaha..
Tycker mest om att ligga på magen o sola ryggen än tvärtom, skönast så, för då kan man ju "halvsova" också (á).
 
Nejjni, ska lyssna på lite musik o facebooka lite, sen ska jag vila ögonen i massvis med timmar :')
 
Godnatt alla fina :)
 
pusss
 
Bjuder på en bild ja tog när jag låg ute o solade och pluggade lite körkortsteori!
 

Kommentarer
Postat av: Bellsing

Yeey, nu kan vi plugga körkortsteori tillsammans! :D <3

Svar: hihihi jaaaa :D <3
Daisy

2012-06-29 @ 12:14:49
URL: http://nimipois.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback