Håltimme.....

Har precis haft engelska, gick igenom lite inför höstterminen, vad vi vill göra på lektionen och så. PAAARTY FOR EVERYBODY DANCE! Haha nejrå, men de blir nog bra! :)
Har håltimme nu till klockan 1, och på den lektionen ska vi typ bara snacka betyg.. så känns så onödigt o sitta o vänta i 3 timmar för de... Ska försöka dra tummen ur röven och göra klart en uppgift i psykosocialt.. Känns som om jag på ngt sätt redan tagit sommarlov... orkar inte engagera mig i skolan längre.. jag behöver ha looov!

Och som grädde på moset så har jag inget sommarjobb heller :'( Hade inte varit helt fel att få käna lite kosing... plus att ha någonting att göra i några veckor. Men jag får vell helt enkelt roa mig med annat.

Äsch och Usch.. nu ska ja försöka plugga lite...
Ha en bra dag! :)


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback