HEEEELG

Var ju somsagt i Flen förut o mötte upp Emelie o sen gick vi upp på stan.
Tog bussen hem vid halv 3, åt lite sen lunch, glodde på tv och hjälpte mammsen att plocka ur diskmaskinen.
Sen tog jag och mamma en promenad på cirka 3 km. Skönt. Vi har bestämt hon och jag att vi ska komma igång och motionera, så vi ska ut och gå massvis. Jag känner att jag måste verkligen komma igång med träningen! MÅSTE MÅSTE MÅSTE.
Ska käka middag snart, och sen hoppa in i duschen och efter de blir det myskväll med mamma. Popcorn, jordgubbar och en film som går kl 9 på tv 11.

Bjuder på lite bilder från våran promenad


oseriös bild på moi innan vi gick ut.


Vi gick förbi söta getter!


Och en liten snigel.. hehe


Och en liten lupin!


en väg...


En Daisy


En till väg



Ha en bra kväll! Kanske kommer upp något inlägg senare! :)


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback