Home again!

Nu e jag hemma från dopet! Det var riktigt fint, och prällen var ju riktigt roligt, inte sådär stelt o så som de kan vara. Han drog fram gitarren o bjöd fram alla småbarn o sjöng imse vimse spindel och "nyss så mötte jag en krokodil.." Haha, så det var riktigt kul, och mitt o Cindys sjungande gick vell helt okej de också! :)
Sjöng ju inte fel text eller något, o de var ju tur! ;)

Har satt på mig mjukisbrallor, sockor och en stor mysig tjocktröja nu! Så sitter invirad i en filt i soffan o halvkollar på reprisen från "Let´s dance" som gick igår! Ska nog ta något att äta, har ju bara ätit frukost idag och sen blev de ju lite fika efter dopet.!

kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback