Jag är trött på att vara den som alltid hör av sig..

Nu för tiden känns det bara som om det är jag som hör av mig till vänner och frågar om de vill ses o hitta på något eller när de kommer till att bara smsa.. folk säger att dom har haft fullt upp, att dom inte hunnit höra av sig för man har haft så mycket i skolan och sen behövt plugga osv... men vänta lite nu, hur lång tid tar det egentligen att skicka ett sms? Hmmm kanske 30 sekunder att skriva smset och sen 5 sekunder att skicka de... Det blir alltså 35 sekunder, och 35 sek ledig tid under dagen låter ju inte så mycket... Det jag menar är att även om man har fullt upp så kan man kanske ändå skicka iväg ett sms, för det tar inte lång tid alls.. Bara ett litet enkelt sms visar ändå att man finns i någon annans tanke..

Det har gått så pass "långt" nu att jag tröttnat på att vara den som alltid skickar iväg sms eller frågar om man ska ses.. så från och med idag så slutar jag med de.. för jag känner verkligen att jag inte får någonting tillbaka alls..
  
 
 
 
Jag är trött på att vara den enda som anstränger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback