KONSERT

Kom hem från konserten för ungefär 1 timme sen, och gud vad vissa sjöng fint! Speciellt 2 killar och 2 tjejer! :)
Jag blir ju helt till mig (tolka inte fel..) när jag hör killar sjunga såhär känslosamma låtar o sånt! :')

När jag hör andra sjunga så man nästan blir tårögd så vill jag så himla gärna börja med sången igen! Ibland önskar jag att jag inte slutade med solosången.. Vet inte riktigt VAD ja ska göra för att komma igång med sången igen.. I kören här i Bettma så är de mest gamla som är med och mest gammelmodiga låtar. Skulle vilja vara med i en kör där de är ungdomar i åldrarna 15-25 kanske, med moderna låtar. Åh vad kul de skulla vara!!

Ska vell gå in o ta en kopp te snart och stoppa något i magen, den skriker efter något ätbart..

Mest av allt skulle jag vilja ha en kram just nu.. av en viss person som gör mig så himla glad.

puuussssss



Bjuder på en cambild ja precis tog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback