SOMMARLOV!!!

Fick sommarlov idag! GALET SKÖNT!
Och vet ni vad?! Jag fick stipendium!! :D
Lärarna hade utsätt en elev i varje klass som skulle få ett stipendium!
Och jag blev den eleven i min klass, hade inte alls trott att de skulle bli jag! Men jag blev så himla glad och förvånad när dom sa mitt namn! :o Nått sånt där händer ju aldrig mig.. så vart extra glad :').

Var ju på riskettan nu på eftermiddagen med Bellsing, handlade om droger och alkohol och sånt, det var faktiskt riktigt intressant, tror inte folk tänker på hur mycket alkohol i trafiken EGENTLIGEN skadar! Hon som pratade var iaf rolig och gjorde de roligt att sitta o lyssna, blev inte alls så långtråkigt som jag trodde att det skulle bli! :)

Lägger in lite bilder senare, på boken jag fick som stipendiepresent och på hur jag såg ut idag :')

Puss sålänge! <3


Kommentarer
Postat av: Bella

Det är du värd! :D
Och jaa det var intressant nu ska vi kämpa på med teorin och klara körkortet! Wohoo! :D <3

Svar: Åh tack gumman! Du med!! :D Hahah jaaa som sjutton att vi ska ;) <3
Daisy

2012-06-14 @ 18:37:04
URL: http://nimipois.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback