Sunny day!

Vaknade runt 9 - halv 10 och satte mig vid datan en stund, efter de så gick jag upp o gjorde frukost. När klockan var lite efter 12 så gick jag ut och lade mig på en filt i solen och solade, började kolla i boken om vägmärken också, måste ju börja nån stans med teorin.. ska förmodligen ut o köra en sväng med pappa imorn också. Ska försöka se till o verkligen komma igång nu.. men ja e ju sååå lat... "Jag tar de en annan dag", men "en annan dag" blir ju tillslut till 1 vecka, 1 månad osv osv..
 
Nu har min bror, Therese o Anton precis kommit, dom ska äta här! Och sen lite senare så ska jag och mamma åka in till Flen och sola!
 
Meeen, vi hörs säkert senare! :)
 
Tjillevippen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback