åpdkpajfioahioajga

Orkar inte skriva ett långt inlägg om min vecka, så de får bli lite bilder, och några stödord till dom.. ;)



Friluftsdag med massa människor från gymnasiet


My homies, Emelie och Fatuma!

Walk walk walk...


Var ju rätt fin utsikt iaf :)


Och man kan ju SNACKA om att det var halt på vägarna..

Mitt mellanmål en dag.. hehe

Tog ett litet egokort på mig när jag fick tråkigt.. (a)

Jag och Emelie var med i tidiningen idag.. Kom fram en "tant" (äldre dam..) och intervjuade oss i Tisdags.. Frågan löd ungefär såhär: "Skulle du kunna tänka dig vara med i tv och vinna en miljon kronor?" Mongobild..

Ajaaa. annars har min vecka vart brööö bröö brööÖ! :)
Ha en bra kväll!

Pusshejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback