Söndag!

Vaknade runt 10 av att pappsen tände lampan i taket. Låg kvar en stund i sängen, men gick sen upp och åt frukost. Efter de satte vi igång och städa, som vi brukar göra på Söndagar. Sen har min eftermiddag bara bestått utav att göra klart svenska rapporten som skulle vart inne innan jul, hehehhe. Aja.. nu är den inskickad iaf! Bättre sent än aldrig som man brukar säga! :)

Blev skapligt hungrig, så tog fram burken med pepparkakor, haha.. Gott vare iaf!
Blir Hamburgare m bröd och pommes till middag idag! Smaskens!

Imorn är det friluftsdag för hela gymnasiet på PW! Jag o Emelie har vart långpromenad, på sisådär 1,5 mil tror jag det var. Men de blir nog bra, speciellt när min förkylning försvunnit också, nooot! Förstår inte varför den inte vill försvinna helt.. :'(

Ska nog ta o hoppa in i duschen nu, så jag har det gjort!

Seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback