MORS-DAG

Hej hopp!!

Har legat ute i solen idag och solat, och sen har jag pluggat engelska.
Har precis gjort iordning middag som vi ska äta när mamma kommer hem.
Sen blir det att käka lite tårta som blev över från igår, det var en hel tårta som inte gick åt.
Nu undrar ni säkert vad som hände igår, jooni då ska jag berätta att vi hade 50-års kalas för pappsen. Så nästintill hela släkten kom hit och firade han. Jätte mysigt! Åt mat, fikade, spelade kubb och satt och pratade. Sen runt 6-7 åkte dom flesta hem, men några var kvar tills sent på kvällen, så vi tittade på Eurovision song contest. WOHOO!! Sverige vann! Det enda rätta! Fick ju rysningar när hon sjöng! Askul iaf! :))

Hoppas jag har fått lite färg iaf, har svårt för att få färg, hade lättare för de när jag var mindre..

Aja, vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback