I am soooo sick of love songs..

njaaaaa kanske inte. men sjuk är jag iaf! Fast mår bättre nu iaf än vad jag gjorde imorse. Så blir nog att pallra sig till skolan imorn.. kommer va helt död! som vanligt!
Har bara legat och degat i soffan idag, o va ute på en liten prommis med milou (hunden). Behövde verkligen friskluft!
Missade brandövningen idag.. jag som ville se melissa släcka eeeld! :'( Hon skrek säkert! :D hihihi ^^

Jag har sveriges största beslutsångest! Ska jag klippa kort eller ska jag ha kvar mitt långa hår?

Vill gärna ha förslag om hur jag ska göra! För jag vet inte alls hur jag ska göra.. :(

Här är iaf en bild på hur jag skulle vilja klippa mig (A)


Antingen sååå, eller


sååå

Åh jag blir grymt sugen på att klippa mig när jag ser bilderna!! :D
Skulle bli glad om ni skrev en kommentar om vad ni tkr!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback