1:a April

1:a April idag o pappa har inte luras ngt alls! Han som alltid brukar luras en massa på den här dagen! Haha.
Efter skolan mötte jag Helene (syster) vid station, sen gick vi o tog en fika på orlog. Fan vad dom som jobbar där e ruttna! Dags o gå i pension kanske?! Skit sura o man va ju tvungen o bestämma vad man skulle ha på 5 röda!
Herregud.. kärringjäklar. I alla fall.. sen tog vi bussen hem hit, käkade tacos hela familjen, sen nu sitter jag här o degar! Ikväll blir det bara ta de lugnt! Så himla skönt! Ska sova ut imorgon, sen kanske jag o Helene åker en tripp till stan, får se.

Har mega ont i ryggen, o jag vet inte vad jag gjort? Men de kan ju också bero på att jag har en sån jädra dålig hållning.. icke bra icke bra..

Från de ena till de andra, HATAR detta väder! Kan de inte ta o bestämma sig snart?

Nu blir de en tripp till Nyköpingsbron, GODIIIS! Tycker inte om godis lika mkt längre.. :/ får så jädra ont i magen också. Menmen, kanske lika bra. haha!

Ska försöka skriva mera här, blir ju bara lite då o då!
Ni får ha en fin kväll!

PUSS


no make-up picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback