booring sunday

Som vanligt så vaknade jag av att pappa kom in i rummet o sjöng lite sådär töntigt som han brukar göra för att jag skulle vakna. O som jag gjort tusen miljoner gånger förut, att han inte ska väcka mig för att jag vill sova ut, eftersom jag måste gå upp jätte tidigt i veckan så väckte han mig ialla fall.. -.- Men jag är inte bitter.. eller något sånt. Gick upp o åt frukost, o sedan damsög jag rummet o bytte lakan (jag e så duktig). O duktig som jag är la jag fram matteboken på bordet i köket så att jag kommer igång med pluggandet NÅN gång. Men dålig som jag faktiskt också kan vara ibland har jag inte gjort ett enda tal.. hehe.
Grillade korv till lunch förut, gött gött.

Söndagar är nog den värsta dagen på hela veckan...
1. Man vaknar upp o får ångest för att det är sista dagen man kan sova ut innan en ny vecka börjar.
2. Man får ångest för att man tänker på allt skolarbete man måste göra.
3. Man får ännu mer ångest sen på kvällen för att man inte gjorde dom där läxorna man borde ha gjort.
4. Man får ångest för att man har prov som ligger framöver o som man måste plugga till, o tänker att "Idag borde jag ju kanske plugga till dedär matteprovet?" MEN man orkar inte och tänker.. "ääh de kan jag göra imorn istället."

Söndagar handlar ju i stort sätt typ bara om ÅNGEST..
Nej usch usch..

Senare kommer bror o hans tjej på middag. O innan de så måste jag faktiskt ta tag i matten, i alla fall räkna NÅGRA tal..

Är rätt sugen på att göra om bloggen lite också, göra en rätt så enkel header men ändå fräsch o snygg!

Nästa helg blir det nog en helg med brudarna. Det ska jag se till! Va ett tag sen vi va hos Melissa på helgen. Är så tråkigt o bara sitta hemma o dega.. Får snackelisnacka lite med dom :)

Nu ska jag gå o ta tag i matten!
Ha en bra söndag! (om de nu går!;P)

PUSS


åh vad jag vill ha sommar o va brun!

Kommentarer
Postat av: elvira n

håller med om söndagarna, usch :o <3

2011-04-03 @ 17:10:26
Postat av: Daisy

jaa :/ dom e inte roliga alls! :(<3

2011-04-03 @ 17:40:18
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback