Hallå där!

Min dag har varit grymt chill!

Vaknade runt kvart i 6, ringde o väckte min fina vän Melissa, (hon har rätt så svårt o komma upp på morgonen,hehe). Gick upp o sminkade mig, fixade håret, åt en snabb frukost o sen sprang jag ut till bussen. Alltid lika stressigt varje morgon..
Kom fram till Flen, då jag följde med Emelie till vårdcentralen, o den stackarn har halsfluss :/
Sen gick vi till skolan, för att sen åka buss till Eskilstuna där 2 andra klasser skulle gå o kolla på en rättegång och vi skulle gå på stan o svara på några frågor, o sen intervjua en valfri affär. Det gick rätt fort, så när man var klar så fick vi göra vad vi ville. Så jag, Melissa, Emelie & André gick på stan.
Hittade ett par skor, 120:- bara! Sen köpte jag hårspännen och sen fanns det olika stånd där, med "turkkläder" som jag kallar de, hehe, sen massa olika frukter, så jag köpte en annanas. Det är så gott!
Sen kl 2 så åkte vi hem till lilla Flen igen, väntade på bussen som gick 15.30.
När jag kom hem så gick jag och mötte min lillesyster som var påväg hem från en kompis.
Ätit mat har jag hunnit med också, haha.

Ska försöka plugga lite matte nu, sen ut o hoppa studsmatta.

Och som vanligt.. som ni säkert lärt er vid det här laget.. jag gick aldrig o la mig tidigt.. de blir aldrig så.. men idag ska jag verkligen försöka!

Nu ska ja kila o försöka bli lite smartare när det gäller matten :)


hittade en gammal bild där jag har min naturliga hårfärg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback