DONE!

Woho!! Har setat o pluggat med matten nu, så nu blir det inge mer med den idag! Gjorde kanske 2 sidor. Känns mucho skönt att inte behöva tänka mer på de! Ska läsa lite i handels boken när jag går o lägger mig, har prov på fredag, men handels proven brukar inte vara så svåra, så de går nog bra! :) O nästa vecka har jag 2 prov, matte prov och ett till handelsprov. O ngn dag innan lovet skulle vi ha dataprov också, i excel. Vet inte vilken dag det blir än, men de får vi vell se!

Nej usch! Nu är de slut på pluggprat!

Inte så långt kvar tills jag fyller år! :) Hehe.. typ bara 5-6 veckor (A) Okej, rätt långt.. men ändå :)
17 år. No big deal..
Tänkte iaf ha en liten tjejmiddag har jag tänkt!

O ska vell dra tummen ur arslet o gå på den där övningskörnings kursen snart så man kan bege sig ut på vägarna! Längtar som sjutton! Hihi.

Jag har sagt de förut.. men vad i helskotta skulle man göra om inte musik fanns? Det skulle va så otroligt tyst o man skulle nog inte må så bra som man gör med musik! Musik är fan allt! I love it!

Det va nog allt för mig, för stunden i alla fall! ;)

Juste, Ska hälsa till min lille vän Tommy också! ( Han ville de, haha ;P) :D

Ni får ha de bra så länge!:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: INTE TOMMY!

Fan, du borde skriva lite om den där Tommy, han verkar intressant! MVH En hemlig beundrare

2011-04-03 @ 18:36:01
Postat av: Daisy

hahaha, du är rolig du Tommy! ;)

2011-04-03 @ 18:55:45
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback