Kirrat o klart.

Mjaa, venne om rubriken stämmer, men gick i alla fall som jag sa att jag skulle, ut o tog kort, på min lillesyster.

Hon är fin hon! Visst, vi bråkar ibland.. eller typ JÄMT! Men det är ju sånt som alla syskon gör. Men när vi väl är sams så är hon den mest underbaraste lillesyster man kan ha, och hon är min lilla kristallpärla. Hon är en person av få, som jag håller hårt i. Om någonting hände henne vet jag inte vad jag skulle göra faktiskt. 
 
Jag är den personen som ska föregå med gott exempel, eftersom jag vet att jag är en person som hon ser upp till, en av personerna hon lär sig av. "Men Daisy får ju", "Åh, får jag följa med??" "Det vill jag också ha!(BARA för att jag har de, inte just för att hon faktiskt vill ha de".. Men det är rätt sött faktiskt.

Älskar dig kära syster!<3

Nu får ni lite bilder från när vi tog kort!











Bjuder på en liten mongobild på mig också. haha!



PUSS & KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback