One fucking day left..

Buhuuu.. imorron börjar skolan igen.. :(  Men lyckligtvis nog är det bara 4 dagar i skolan den här veckan!!

Fyfan, trodde jag skulle dö igårkväll/natt! Jag o helene hade gått o lagt oss för att sova, när det sen ringer på dörren, ungefär vid 23.45. Ingen av oss vågar öppna, eller ens gå o titta i kikhålet. Efter ca 2 minuter ringer det igen.. vi blir fundersamma o går o kollar i kikhålet(eller vad de nu heter), men det är ingen där..
Snacka om att vi blev rädda.. o fan så obehagligt de va.. de tog ett tag innan jag kunde somna.. trodde inte ens att ja skulle kunna somna.. de hade ju kunnat vart vem som helst..
Usch.. e inte alls sugen på att bo i lägenhet, ja tycker det är rätt kusligt..

Nog om det, idag ska jag bege mig hemåt, mellan 6-8 nånstans där. Så de blir en rätt chill dag.
Ska försöka ge mig på matteböckerna också, har prov på fredag, det allra sista matteprovet innan sommarlovet.
Hoppas det går bra.:)

Nu ska ja i alla fall öppna matteboken, men sen får vi vell se om jag orkar räkna några tal! ;)

Ha en bra dag!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback