PÅSK!

Jahani, nu äre påsk.. typ.. eller?
Fattar inte vilka utav dom här dagarna som är riktiga påsken? Men antar att den é imorn?!
Idag kom farmor och Ove ner hit! Mysmys, saknat dom!
Och idag har jag hunnit med att hjälpa mamma o städa av huset, bakat hallongrottor(som sylten rann ut ur..) ibland går det inte som jag vill.. o sen har mamma färgat håret på mig!
Imorgon kommer mormor och morfar hit, plus min storebror och hans tjej... HÄR VARE KÄK! typ.. haha, kommer bli massor med mat. Kommer säkert spy.. haha nerå. Bara lite.
Vart sugen på att gå ut o ta lite kort.. så så får det nog bli. Bilderna kanske kommer upp här sen!

Hoppas ni får en jätte mysig helg allihopa!

PUSS & KRAM!


mina "host" fina kakor.. fast måste faktiskt erkänna att dom blev goda!


innan jag färgade håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback