Svettigt som attan!!

Hej igen! Vad har hänt sen sist? jooo. Jag o Helene tog bussen till Flen, satte oss i en park där vid busshållsplatsen o solade, fel val att både jag o helene tog jeans. Haha, sen gick vi o köpte biljetter, sen vidare o vänta på tåget.
Måste faktiskt erkänna att jag bara åkt tåg 4 ggr MAX i mitt liv.. creapy, o har alltid åkt tillsammans med någon. Men imorn ska jag åka hem själv, kommer typ dööö! Gaaah!

Snart ska vi gå o tvätta litegranna, sen laga mat, det blir kycklingklubbor o kroketter! Mumma! Sen blir det nog att ta en promenad till ica o köpa något till ikväll!

Vi kanske hörs senare!

PUSS O PILL TA VART DU VILL! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du bara åkt 4 ggr?!?!?!Ojskibojski kvinna! :O

2011-04-25 @ 21:01:36
Postat av: Daisy

Heheheh, japp. Jag vet att det är lite, men de är så de ligger till ;)

2011-04-25 @ 21:20:52
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback