woho, snart helg!!

Hej hopp!
Veckan har gått fort, like usual.
Hade dataprov igår.. o de gick bajs!?! Fattade ingenting..:S o ändå har de gått jättebra på lektionerna. Hej IG, here i come!!
Fredag imorn, skönt som attan. Emelie ska sova här också, myspys! Sen på Lördag blir de tomt hus här hemma! Skööönt! Alla ska till Stockholm typ. Så vi ska bara ligga i soffan o glo massa film! Ska gå o köpa massa gott efter skolan imorn. Hehe, lite onyttig måste man ju få va! (a)

Har prov imorn.. praktiskt marknadsföring.. fyfan! Har läst igenom kapitlena, men fattar typ nada?! Men dom där proven brukar inte ha så mkt frågor, men de får vell gå som de går..
Nästa vecka har jag 1 prov på tisdagen och 1 på fredagen.. SEN LOV!! Gud så skönt! Ska bland annat va med mina fina brudar! Dom är seriöst bäst bäst bäst!

Ska vell försöka plugga vidare nu, sen hoppa in i duschen o sen sova.
Sova är nog faktiskt de underbaraste som finns! Förut fattade jag inte hur alla kunde tycka de.. Men nu förstår jag vad dom menade! Älskar de! thihi.

Nejni, nu måste jag vidare! Eller vidare o vidare..? Boken ligger precis bredvid mig.. ska försöka mata in lite till i skallen nu.
Wish me good luck!
Ha en bra kväll! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback