Halluuu

Hej alla söta!

Min dag började med att gå upp kl 9 ( de börjar löna sig!) för att fixa frukost, för att sen överraska mamma med att städa av hela huset! O OJ så glad hon blev! Nu slipper hon göra det! Fanny hjälpte till också!
Min vänlighet fortsatte sen med att klippa alla gräsmattor! Sen in o äta lunch, duscha och efter ett tag så begav jag, pappa, cindy, sebbe och fanny oss till Helene! Vi köpte med oss mat som vi eller aah Cindy o Helene lagade till. Till efterrätt blev det kladdkaka och Glass som Helene hade köpt. Vi gosade också med hennes små kattungar, 7 st. Så himla söta!
När vi sen begav oss hem så fick jag övningsköra från Flen o hem, åh så roligt de va! :D
När vi kom hem så bytte jag o Fanny om till träningskläder, cyklade upp till fotbollsplanen o passade lite! :)

Snart blir det duschen, sen kanske en film! :)

Puss












Dom här så kisseungarna är till salu, så bara välja hörrni! ;)

Bjuder på en bild från igår också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback