Min dag!

Tänkte berätta om hur min dag sätt ut! Om ni nu vill höra.. haha, annars får ni sluta läsa här! :)

När jag o Emelie kom till Flen på morgonen så satt vi på station o väntade tills klockan blev 8, sen gick vi upp till coop. Jag skulle köpa comviq kompis, men mitt kort funkade inte :s Helt skumt, vi gick upp till Ica, o där funkade de. Så de måste ju ha vart nå fel på coops kortläsare.. I alla fall, när jag köpt det så gick vi till skolan, hade ca 20 min lektion med Ingvar. Efter det skulle vi ha HLR (Hjärt&LungRäddning) i 3 timmar, men det blev lite kortare. Ooo efter det hade vi idrott, men vi pratade bara om vad vi ville göra på idrotten! :) Efter det så skulle vi få lite fakta om datorerna vi ska få ha i år. Kommer inte få min förens nästa vecka.. -.- Bara för att ja e under 18.. :s Va likadant för dom andra i klassen, men vissa fick, eftersom dom är 18. Sen när det vart klart så hade vi en liten kort mentorstid, sen följde jag med Emelie till coop, sen bussen hem! :)

Min lilla älskling har tagit bort sin tandställning idag! O hon är sötare än vad hon va innan, när hon hade tandställning, o då va hon hur söt som helst! Så ni kan ju tänka er hur hon ser ut nu! :D Smexigt leénde! ;)

När jag kom hem så frågade pappa om ja kunde laga iordning en ugnspannkaka, så de gjorde jag. Efter det satte jag mig vid datan, sen när pankisen va klar så åt vi, sen efter ett tag kom Emelie hit o vi drog ut o sprang en runda! Sen cyklade jag med henne en bit hem i regnet! Såå, de där va min dag! Inte fullt så rolig kanske.. men rätt så lärorik, rolig o såå! :)

Nu ska ja springa o sätta på lite te! Sen fixa inför imorn, FRILUFTSDAG! Wihoo! Eller inte.. vi ska få lära oss o koka makaroner på stormkök. Haha, gud så kul! ;) Sen fick man välja om man ville klättra på ett berg, eller paddla kanot, så ja o Emelie tänkte paddla! :D

Ska verkligen försöka gå o lägga mig i tid ikväll! Blev ju sent igår med.. :/
Inte efter 9!! Måste försöka passa den tiden! :P

Nu blev de ett rätt långt inlägg.. Ni som orkade läsa va riktigt duktiga! ;)

Skriver nog inge mer ikväll! :)
Såå, önska mig lycka till till imorn! ;) De lär ja behöva.. haha.

Godnatt o sov så gott !:)

Puss


Saknar min lille Isak, som blev påkörd för några år sen..
Blir verkligen less på människor som inte kollar på vägen
när dom kör.. :'(


Kommentarer
Postat av: emelie

Naww, gullig du är! :)

Du är ju dubbelt så snygg :D <3

I morgon ska vi ha skoj ;)

Älskar dig! :) puss <3<3

2011-08-24 @ 20:13:12
Postat av: Daisy

jaa vi hade skoj! :D Älskar dig med gumman! :)<3

2011-08-25 @ 18:40:35
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback