yeah

Sitter här i min sköna morgonrock och har håret inlindad i en handduk, har precis duschat :)
Tränade ju med Emelie förut, fan va bra vi e! ;) Känns ju så skönt efteråt när man gjort de!

På något konstigt sätt så känner jag mig ändå rätt taggad till att börja skolan igen! :)
Inte läxorna dårå.. men dom får man ju på köpet, sorgligt nog..
Trodde för en stund att jag o Emelie skulle gå skilda vägar, eftersom jag läser matte o engelska B, men inte hon. Men de gör vi icke! Engelska B börjar ju i vår, då får vi vell se hur det blir. Men nu i höst sitter vi ihop som klister iaf! :)

Ska vell torka håret snart, sen fixa en kopp te, sen försöka komma i säng rätt tidigt. Imorn börjar vi gå enligt schema, men ändå rätt chill dag, eftersom "individuella valen" inte börjar förens nästa vecka o har "håltimme" i 1 h & 45 min. Vad ska vi hitta på lixom? :) Mjaani. Sååå jag har sovmorgon imorn! ÄNTLIGEN KAN JAG FÅ TA SOVMORGONEN!! :D Annars brukar de alltid vara så att vi börjar 15 min innan min buss kommer in, så då får jag ändå sitta o vänta i ca 2 timmar, för att jag kommer in 7.30. KUUUL!

Har förälskat mig i en artist, tror jag såg ett klipp på min kusins blogg.
Chase Coy heter han! :) "If the moon fell down" är riktigt fin!

Puss


Haha, såhär såg jag ut när jag gick i... hmmm, 7.an? ;)

Förändras har man kanske gjort? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback