Måndag

HellooO! Jobbet i helgen gick finemang! De var riktigt roligt faktiskt! :)

På morgonen när de e praktik så känner man verkligen "ååh.. ja orkar inte, vill bara va hemma o sova -.-" Men när man väl kommit dit så ångrar man sig inte ens sekund att man sket i att stanna hem. Det är så grymt bra där, fina människor, o allting! :) Skulle lätt kunna tänka mig att jobba där sen.

Vet inte vad ja ska skriva?! Är lite trött, så de får bli sängen nu. Kommer som vanligt inte orka upp imorn.. E helt slut på morgonen.. o som grädde på moset så vaknade jag ca 20 min innan jag måste gå till bussen.. fick typ slänga på mig kläderna och sminket, och inte TALA om mitt hår.. slängde i lite hårspray o satte upp luggen. Sen såg jag ut som ett troll hela dagen.. menmen, sånt man får ta..

Fick i alla fall en komplimang för mina ögon idag, vilket gjorde mig riktigt glad!
När en kompis eller närastående ger en komplimanger blir man glad, men när någon som man inte känner ger en komplimanger blir man nästan ännu gladare. Hehe. Tack du fina varelse! :)

Nejjni, nu ska jag hoppa i bingen! ;)

Gooodniiiight!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback