1 dag kvar till LOOOV!

Imorn får vi lov! Fan så skönt! :D
Hade sovmorgon imorse, fast va lika trött som vanligt -.-
Torsdagar är den tråkigaste dagen på hela veckan.. Har först svenska, sen engelska, lunch, och sen matte varannan vecka och handel varannan :p Så idag hade vi idrott. Åkte skidor, som ja sa igår! Fan så kul de va! ;)
O idag åkte vi ner för den "branta" backen också! hahaha ;) Melissa e så gullig när hon åker! x)

Farmor och Ove e här också :) Hon har bakat biscvier, eller hur de nu stavas xd Jag ljuger inte när jag säger att det är dom godaste kakorna som finns! Hon bakar som en jädra gud!!

Nu ska jag gå och duscha, sen dricka te o äta biscvi :) Kommer fan bli värsta fettot under lovet.. hahah

Jag kom o tänka på en sak.. jag skriver typ inge roligt här längre..? Har inge roligt att skriva om?!
Förslag någon? :)

Här har ni ett litet sånt här att läsa iaf. Kom inte på så många bra svar men.. :P
Ha en bra kväll!

KRAM


100 saker du inte visste om mig?

fullständigt namn: Daisy signe viola ahlström
exakt ålder: 16 år o 9 månader
var bor du: in the bush..
vilka bor du tillsammans med: mamma, pappa o syskonen :)
några husdjur: en katt o en hund :P
När är du född: 1994-05-16
vilken klass: HP1
Duschat idag: ska görat snart :)
vad har du ätit: frukost, lunch, middag, biscvi
något jobb: najj
När ska du sova ikväll: när jag blir trött :)
kramat någon idag: japp
pussat någon idag: nopp
dagens klädsel: leggins, linne, kort ärmad tröja som slutar vid midjan, underkläder
Dagens smink: foundation, eyeliner, mascara, rouge, ögonskuggga.
Dagens sötis: lillesyster :)
Dagens Roligaste: melissa o emelie :)
Har du många vänner: lagom :)
Hur många har du kysst: 3 tror ja
Vem krama du senast: farmor
Hur många har varit otrogna mot dig: 1 vad jag vet
Har du pojk/flickvän: nej
Hur många timmar har du pratat i din mobil: orkar inte kolla (A)
Vem fick du senaste smset ifrån: Anisa :)

FAVORIT
film: John tucker must die ;)
Låt: vennee :)
Mat: kött o klyftpotatis!
Dryck: cola såklart!!
Stad: dont know
land: grekland!
Ämne i skolan: idrott eller näthandel :)
År: venne :)

Senaste
Person du tänkte på: hahah venne x)
Gången du spydde: va vell innan jul haha
Gången du grät: sista gången jag grät va iaf för att ja skratta för mkt
Pizza du åt: inbakad med rääkor!
Gången du va i Göteborg: åkte typ bah förbi förra sommarn ahah
Gången du va i stockholm: de va ett tag sen.
Gången du va hög: aldrig vart :)
Person som såg dig gråta: kudden

ANTINGEN ELLER

Svart eller rosa: svart :)
Katt eller råtta: KATT!
Festa eller filmkväll: mysigt med filmkväll, ASKUL med fest :)
singel eller upptagen: upptagen i think :)
kakor eller muffins: hmm muffins ^^
Lunarstorm eller snuttis eller playahead: inget? :p
Ragga eller bli uppraggad: uppraggad :P ahah
Big brother eller paradise hotel: venne :p
Brunt eller röd Hårfärg: brunt (A)
Bruna eller gröna ögon: bruna :)
Choklad eller salta: båda, men mest choklad :D
Malmö eller Umeå: venne? :P
Högerhänt eller Vänsterhänt: höger :P
Fanta eller Sprite: sprite
Pizza eller hamburgare: pizza trorja :)
Blommigt eller prickigt: både och :D
Älska eller one night stand: Älska!
Leva eller dö: leva!

ANTAL

Personer som du älskar: vännerna o familjen :)
Personer du hatar: vet faktiskt inte.
Personer du har hånglat med: 2 tror jag :p
Glassar du ätit på en dag: kanske 4 ;P
Festivaler du varit på i år: none
Minnesluckor du fått i år: 1 ahaha
Personer du saknar: 1
Hur många gånger har ditt hjärta brustit: ett flertal.

VEM
Vill du pussa: venne :)

Vad ska du göra i morn: skolan
Sjöng du senast för: melissa o emelie trorja :P
Hade du senaste sms konversation med: Linus
Spela du tv spel med senast: de kommer jag inte ihåg
Vill du kasta en sten i huvudet på: haha ingen
Vill du sova med: dont know :)
Vill du ta med på en resa: melissa o emelie! :)

VAD

Gör dig glad: folk som är ärliga och talar sanning
Gör dig ledsen: folk som trackar på andra när dom e lika dåliga själva.
Önskar du dig i julklapp: inget :)
Längtar du till: SOMMAAAR!
Tycker du om dina betyg: Bättre än i 9.an! :D
Ångrar du mest i ditt liv: små saker
Är det bästa som har hänt dig: Att jag träffat mina fina vänner!
Är det värsta som har hänt dig: Vet faktiskt inte, :)




Det händer att jag saknar dig ibland..
dina kyssar..
dina kramar..
allt som har med dig att göra.



vill ha sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback