Chillepilldag!

Idag vaknade jag med en tanke om att man kanske skulle plugga litegranna?! Matte stod på schemat..
Ofta man gör de självmant egentligen? Till en början gick de förjävligt, men sen så förklarade pappa lite, då fattade jag lite mer iaf! Men orkade inte räkna mkt mer sen, så gick o städade rummet, som tog sin lilla tid, damm överallt o då ska vi inte taaala om ovanpå min hylla. haha!
Möblerade om i rummet också, så bilder kommer nedanför snart! :) Blev faktiskt nöjd :)

Ikväll blir det att ta de lugnt, ska dricka te, mm såå gott! :D Grönt te in my <3.

Imorn ska jag åka till Halla kyrka och öva o sjunga en låt med en kompis, som vi ska sjunga på hennes morfars begravning.. :/ Sen när jag kommer hem ska jag nog bara ta de lugnt :)





jaani, där va mitt rum. Inte så stort, men de räcker till mig! ;)
Bokhyllan fick stå kvar där den stod, men bytte plats på sängen och byrån o fotöljen! :P

Nu ska jag göra te, kanske skriver här mer ikväll! :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback