Lördag

Hejhej (Igeen)!
Säger ju att jag ska börja skriva här hela tiden.. men nu vill jag verkligen komma igång igen!
Ska bara försöka fixa designen, någon som är bra på de? :)

Igår följde jag o emelie med melissa hem efter skolan! Har så grymt kul med dom! Dom är typ min motivation till att gå till skolan! Allt blir så mkt enklare med dom! Vi hade iaf jätte kul igår, gjorde egen pizza, färgade emelies hår och våra ögonbryn! Satt vid datan, o så kom micke över. Somnade inte förren runt kvart i fem, och skulle upp kl halv 10, för bussen gick hem kl 10 :P Men vi kom upp iaf, även om melissa va helt död! Men hon skulle ju inte åka någonstans så!
När jag sen kom hem så skulle jag hjälpa min syster att bleka hennes hår. Det gick faktiskt bra, för att va första gången att ha hållit på o linda in håret i folie, haha!
Sen efter några timmar la jag mig i sängen för att vila lite, men vad händer? joo somnar som vanligt. haha, men kanske lika bra, sov i 2 timmar, så nu är jag lite piggare iaf, va helt död förut!
Ikväll blir det vell melodifestivalen, annars datan.

Imorn vet jag inte riktigt vad som händer. Ska sova ut ialla fall.
Så jag skriver imorgon, eller kanske en till gång ikväll! Vem vet? :)

KRAM


mina fina vänner och jag! <3
Dålig kvalité, tog med camen på datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback