Snart sprängs mitt huvud..

Har haft huvudvärk ända sen jag kom hem från skolan, alltså över 6 timmar.. o den går inte över! Får snart krupp! Ska gå o duscha om en stund o sen lägga mig i sängen och läsa. Skönt skare bli!
2 dagar kvar till lov!!! Gud så jag längtar! Bara få sova ut och inte behöva gå upp tidigt!
Hade redovisning i skolan idag, då vi skulle hittat på en helt ny produkt, som inte finns! Fick vg+ på den, så ja e nöjd! :D

Har bestämt mig nu iaf.. jag behåller håret! Kommer ångra mig så grymt mkt annars.. plus att jag vill ha långt hår till balen i 3.an :P Får vell klippa mig kort efter de ;) haha!

Neeeni, nu ska jag tvätta bort sminket o duscha!
Imorn blire skidor på idrotten! Så jävla roligt! :D
Kommer garva ihjäl mig lika mycket imorgon som jag gjorde förra gången!
Mina vänner är världens roligaste och finaste!<3

Ni får ha en bra kväll! :)

KRAM




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi :)

Jadu det vaa kuul :D

Taack detsamma gumman!<3

2011-02-17 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback