Söndagar är alltid lika tråååkiga!

Är jätte trött today! Sov ju hos melissa igår, och gick inte o la oss förns 3 kanske, o att sova 3 styckna i en liten säng GÅR IIINTE! Hahah, melissa tröck in mig i väggen hela natten typ, så tillslut tog jag en kudde o gick o la mig på mattan i köket! hahah :p Vill man sova så vill man! :)
Åkte iaf hem sen med 12 bussen. Har pluggit lite granna (hosT).. eller aah. läste igenom lite till svenska provet medans jag kollade på tv.. men jag ska gå o plugga mera nu faktiskt! :) Senare kommer min bror och hans tjej över på middag! :)
Jag hatar verkligen söndagar!! Så jävla tråkiga.. en ny vecka o tråkiga lektioner. Men tur att vännerna gör det roligt! :D
Nu måste jag tyvääär kila! Men ni får försöka ha en bra söndag! Ikväll kommer ju solsidan! Och jag hoppas att wallander kommer också! :)

KRAM


Vill ha sommar o va bruuun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback