varför går de aldrig över..?

huvudvärken alltså.. alltid när jag har huvudvärk kan jag ha de i fleeera timmar, inte bara 2, utan typ 6-8, utan att alvedon hjälper.. o jag får inte ta ipren. så de suger!

Igår och idag var jag med finaste Emelie! :) Vi hade grymt roligt! Fast de slutade med att jag somnade igår.. när vi satt vid datan.. alltid någon av oss som somnar som en stock.. ahhah!
Idag tog vi de bara lugnt, lagade mat, gick o handla, satt vid datan o kollade "ps, i love you".

Den filmen är så himla fin tycker jag! Kärlek!<3

I miss the love..

Ska vell gå o duscha snart! Ska bli skönt, ska fan duscha i kokhett vatten!<3
Sen blir det sängen :)


Ni får sova så gott! :)

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback