VILL man så KAN man!

Skolan idag, like usual! :)
Hade först handel, då jag tog insiativet till att stå inför klassen självmant. Haha, han frågade om någon i klassen kunde gå fram och skriva upp alla svar på tavlan från en uppgift vi hade jobbat med. O jag brukar inte tycka de är så kul att stå inför klassen. Men övning ger färdighet(eller ngt) haha, det blir ju bara lättare o lättare att stå inför folk om man övar så! :)
Sen hade vi matte, de gick rätt bra! Sen lunch, sen datakunskap. Fick reda på vad vi fick på provet :) Fick 28/35, så är faktiskt nöjd! :)

Efter skolan har jag pluggat matte, för har tagit ledigt från skolan imorn. För att följa med mamma och lillesyrran och hennes klass till Uppsala för att tävla i "Vi i femman". Så de ska bli kul! :)
Åker vid 12 och kommer nog inte hem förns 9-10 på kvällen. Hoppas det går bra för dom! :)

Sååå det blir sovmorgon imorn för min del! :D wihooo! Ska snart gå och duscha, sen ska jag nog försöka lägga mig rätt skapligt. Men som ALDRIG funkar. För går ändå o lägger mig sent, och går upp typ 30 min innan bussen går. Smaaart. inte.



Jag försöker och försöker, men ingenting duger. Allt jag säger blir tydligen bara fel.
Jag vet att vi inte kommer ha någon kontakt med varandra när vi blir äldre..
Jag tänker ialla fall inte bry mig om dig mer nu. För ingenting duger fan åt dig!
Du bryr dig inte längre, så vrf ska jag ens bry mig?
O du ska va min syster..


Hoppas ni andra får en bättre kväll en jag.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback