sand överallt!

Kom hem för ca en timme sen från dagiset! Är ju helt slut när man kommer hem därifrån.. o glömde till o med att ta med alvedon dit idag! Men de behövdes ändå inte! :) Imorn går jag 8-14.30. Rätt så chill dag alltså.
O sen på Fredag är det ju midsommar. Det lutar åt att jag åker med familjen upp till Stockholm och firar med en liten del av släkten. Men vet inte än huur jag ska göra. Får se helt enkelt..
Vad ska jag annars göra lixom!?

Snart kommer pappa hem o då blir de till o laga mat. Kött o pommes. Mums! :)
Ska äta någonting lätt nu bara, har inte ätit sen 11.. I´m starving!

På lördag blir det (troligtvis) att träffa mina älskade brudar!! :D
Saknar er så himla mkt när vi inte är tillsammans.. :/<3

Nu ska jag kila! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback